WebbChatt Online – Personlig chatt för webb

  • Företags Chatt - Snabb, personlig, smart- nöjdare kunder

  • Vi löser ärendet eller skicka vidare till rätt person

  • Kräver ingen investering i teknik

Fler kundkontakter med en bemannad personlig webb chatt. Ge dina kunder en snabb kontaktyta direkt på din webbplats. Med vår personliga WebbChatt för företag kan ni fånga kunden direkt på webben med en bemannad chatt tjänst.

En chatt är på många sätt det smidigaste sättet för kunden att kontakta er och nästan en hygienfaktor på ett modernt företags webbplats. Första kontakten med företaget är oftast via webben, med vår bemannade företags chatt kan ni fånga kunden direkt. Med vår personliga webbchatt  som tjänst skapar ni fler kontaktvägar med era kunder som är helt nödvändigt för en lyckad kund kommunikation. Vi levererar en komplett chatt kundtjänst för företag som hjälper er optimera kommunikationen utan att kräva investeringar i teknik.

Personlig digital svarstjänst

Kunden får ett personligt bemötande av vår personal som chattar för företagets räkning. Lika personligt som telefoni. Enklare frågor hanteras av oss från början till slut medan komplexare frågor vidarebefordras till rätt part, allt efter era önskemål. Efter avslutad chatt kan er personal återkoppla till kunden via e-post eller telefon. Personligt och effektivt kundbemötande med en personlig företags chatt.

Smidigt

Låt kunden kontakta er så som den helst vill. En personlig chatt på webbplatsen är det snabbaste och smidigaste sättet att hantera företagets kommunikation. Kunden får återkoppling direkt och ofta svar redan i chatten – och vidarebefordras i andra fall snabbt till rätt person hos er. Enkel optimering av kundkontakten.

Fånga kunden direkt på Webben

Vid start av webb chatten fyller kunderna i e-post samt telefonnummer och ni har en ny kundkontakt. Vi utformar tillsammans ramar för bemötande och vilken typ av frågor som ska besvaras direkt respektive vidarebefordras. Efter avslutad chattsession skickas chatten till företagets valda e-post. När webb chatten är stäng för personlig service förvandlas chattfönstret till ett snyggt kontaktformulär där kunden enkelt kan lämna meddelande som du får på önskad e-postadress.

Skapa förtroende med webb chatt

En webbchatt på din webbplats skapar förtroende som ett framåt företag som dina kunder vill göra affärer med. En aktiv webb plats skapar även förtroende bland sökmotorerna som Google mm och kan ranka ditt företag bättre så du hamnar högre i det organiska listan.

Lätt att komma igång med personlig chatt

Chatten är utformad för enkel igångsättning. Med en HTML länk som ni får av oss integreras chatten på er webbplats och hanteras sedan av vår personal. Ingen investering i teknik kvävs. Tekniken bakom webbchatten är bästa möjliga med en av värdens bästa digitala plattformar. Kom igång med en personlig chatt kundservice.

Betalningsmodellen är en fast månadsavgift plus en rörlig kostnad per avslutad chattsession. Vi sammanställer aktiviteten varje månad.

Så enkelt är det att komma igång med en professionell digital kommunikation.

 

Digital kundservice ett måste – Läs hela vår Digitala story.

 

  • Med företags chatt skapar ni fler kundkontakter.
  • Ni abonnerar på webb chatt månadsvis utan uppsägningstid. 
  • Chatten kräver ingen investering i teknik. Teknik o personal ingår.
  • Med vår webbchatt för företag fångar ni kunden direkt på webben. 

 

Mer information ? 020 - 99 22 99 Beställ WebbChatt Online

VÅRA TELEFONITJÄNSTER

Vi tar hand om alla era inkommande kanaler.

Med våra telefonitjänster har ni alltid en personlig och flexibel svarstjänst. Våra professionella kundkommunikatörer svarar med ert företagsnamn och hanterar samtalen utefter era behov. Ni har full kontroll av er svarstjänst via Mina Sidor i Mobilen – Läsplattan – Datorn.

Våra telefonitjänster