Webbchatt online – personlig chatt för webb

  • Företagschatt - snabb, personlig, smart = nöjdare kunder

  • Vi löser ärendet eller skickar vidare till rätt person

  • Kräver ingen investering i teknik

Maximera kundkontakterna med vår bemannade personliga webbchatt! Erbjud dina kunder en snabb och direkt kontaktmöjlighet på din hemsida. Vår företagswebbchatt är utformad för att fånga kunder online genom en personlig och bemannad chatt-tjänst. Chattar är det mest smidiga sättet för kunder att nå er och en nödvändighet för moderna företag. Med vår bemannade företagschatt fångar ni kunden redan vid den första webbkontakten, skapar fler kontaktvägar och optimerar kundkommunikationen utan teknikinvesteringar.

Personlig digital svarstjänst

Kunden får ett personligt bemötande av vår personal som chattar för företagets räkning. Lika personligt som telefoni. Enklare frågor hanteras av oss från början till slut, medan komplexare frågor vidarebefordras till rätt part – allt efter era önskemål. Efter avslutad chatt kan er personal återkoppla till kunden via e-post eller telefon. Personligt och effektivt kundbemötande!

Smidigt

Låt kunden kontakta er så som den helst vill. En personlig chatt på webbplatsen är det snabbaste och smidigaste sättet att hantera företagets kommunikation. Kunden får återkoppling direkt och ofta svar redan i chatten – och vidarebefordras i andra fall snabbt till rätt person hos er. Enkel optimering av kundkontakten.

Fånga kunden direkt på webben

Vid start av webbchatten fyller kunderna i e-post samt telefonnummer och ni har på så vis en ny kundkontakt. Vi utformar tillsammans ramar för bemötande och vilken typ av frågor som ska besvaras direkt, respektive vidarebefordras. Efter avslutad chattsession skickas chatten till företagets valda e-post. När chatten är stängd för personlig service förvandlas chattfönstret till ett snyggt kontaktformulär där kunden enkelt kan lämna meddelande som du får på önskad e-postadress.

Lätt att komma igång med komplett personlig chatt

Chatten är enkel att komma igång med. Via en HTML-länk som ni får av oss integreras chatten på er hemsida och hanteras sedan av vår personal. Ingen investering i teknik kvävs. Tekniken bakom webbchatten är bästa möjliga med en av värdens bästa digitala plattformar. Kom igång med en personlig och komplett chattkundservice.

Betalningsmodellen är en fast månadsavgift, plus en rörlig kostnad per avslutad chattsession. Vi sammanställer aktiviteten varje månad.

Så enkelt är det att komma igång med komplett och proffsig digital kommunikation.

 

Digital kundservice ett måste – läs hela vår digitala story.

 

  • Med företagschatt skapar ni fler kundkontakter.
  • Ni abonnerar på webbchatt månadsvis, utan uppsägningstid. 
  • Chatten kräver ingen investering i teknik. Teknik och personal ingår.
  • Ni fångar kunden direkt på webben. 

 

Jag vill veta mer 020 - 99 22 99 Beställ webbchatt online

VÅRA TELEFONITJÄNSTER

Vi tar hand om alla era inkommande kanaler.

Med våra telefonitjänster har ni alltid en personlig och flexibel svarstjänst. Våra professionella kundkommunikatörer svarar med ert företagsnamn och hanterar samtalen utefter era behov. Ni har full kontroll av er svarstjänst via Mina Sidor i mobilen, läsplattan och datorn.

Våra telefonitjänster