Om oss

Vi på AnswerOnline tror på den mänskliga dialogen för att skapa den bästa kundserviceupplevelsen. Det är tillgänglighet och bemötande som avgör om kunderna väljer dina tjänster eller produkter. Vårt mål, sedan vi grundades 1994, är att göra företag och organisationer tillgängliga på ett enkelt och personligt sätt. 

Utveckling av tekniska system och verktyg är något som ständigt pågår och blir en större del av vår vardag. Vi har sedan vår start aktivt använt oss av tekniska lösningar i framkant för att möjliggöra personliga och kostnadseffektiva tjänster.  

Vi brinner för att förenkla vardagen för dig som behöver hjälp. Allt vi gör för våra kunder, deras kunder och oss själva utgår från att skapa en upplevelse som är närvarande, personlig och enkel. 

  • Vi finns här och svarar på inkommande samtal när de kommer.  
  • Vi förmedlar våra kunders varumärke när vi svarar och lyssnar aktivt och närvarande. 
  • Det ska vara enkelt att börja använda våra tjänster och göra ändringar. 
  • Det ska vara enkelt för våra kommunikatörer att hantera samtalen utefter våra kunders önskemål.  
  • Vi är människor som svarar och har fingertoppskänsla hur varje samtal ska hanteras. Allt för att skapa den bästa kundserviceupplevelsen.