Utgående samtal

Med vår tjänst Utgående samtal får ni hjälp med att kontakta eller söka upp era kunder. Det kan handla om ombokningar t ex vid sjukdom, tidsbokningar för nya och befintliga kunder som har hört av sig och vill boka tid eller kunder som behöver komma på kontroll eller återbesök.

Tjänsten Utgående samtal kan du även använda för kundundersökningar där du får veta hur kunderna har upplevt era tjänster och produkter. Ni kan därefter vidareutveckla er verksamhet baserat på resultatet.

Oavsett syftet Utgående samtal hanterar AnswerOnline samtalen personligen genom att vi ringer till kunderna och följer ett script utefter era önskemål. Vi hälsar i ert företagsnamn..

Vi ringer kunderna via en programvara som tillhandahålls av oss. Programvaran kan visa ert telefonnummer så att kunden kan ringa tillbaka om de missar att svara. Det går även att att skicka ett sms eller mail till kunden om de inte svarar för att de ska veta vem som har sökt dem och varför.

Programvaran loggar tiden som används för att ringa till kunderna och en mängd annan statistik om samtalen. Utifrån era önskemål kan vi även logga vad samtalen handlar om. På detta sätt får ni rapporter och den information som ni behöver för vidare hantering.

Kontakta oss så berättar vi mer

Kontakta oss