Telefonpassning
-
Svarar i ert företagsnamn
-
Alltid aktuellt svarsbesked
-
Skräddarsyr en flexibel svarstjänst
Vår svarstjänst Telefonpassning ger dig och dina kunder en professionell telefonpassning med bästa tänkbara bemötande.
Det är en flexibel svarstjänst där du inte går miste om viktiga kundsamtal samtidigt som du kan lägga fokus på prioriterade uppgifter. Våra kommunikatörer tar över dina samtal helt eller delvis när du har behov. Som sagt en personlig svarsservice när den är som bäst!
Vi hjälper dig att svara i telefon
Vi erbjuder en flexibelt telefonpassning där varje person har en egen profil så vi kan lämna individuellt svarsbesked beroende på vilket klockslag samtalet besvaras. Våra kommunikatörer svarar med ert företagsnamn och lämnar önskat svarsbesked beroende vilken person som eftersöks. Om någon söks utifrån en funktion eller titel så knyts nyckelord, avdelning, befattning till rätt persons egna profil för att kunna lämna aktuellt svarsbesked.
Ibland räcker det inte med att endast lämna ett svarsbesked. Då registrerar meddelanden med namn, företag, telefonnummer och kort om ärendet. Allt utefter era önskemål. Registrerade meddelande levereras enligt varje persons önskemål via e-post eller SMS. På detta sätt kan var och en hos er sortera och prioritera hanteringen av sin meddelanden.
Enkelt att vara aktuell
Aktuellt svarsbesked är guld värt för kunder. Du kan enkelt ändra ditt svarsbesked genom vår webbaserade tjänst Mina sidor, via mejl eller om du ringer direkt till vår kundtjänst. Du kan även dela din kalender och hänvisningssystem med oss så vi alltid är uppdaterade och kan lämna aktuell hänvisning. Vi finns närvarande för dig att göra ändringar. Läs mer om Mina sidor
Kom igång enkelt med telefonpassning
Det enda som krävs för att komma igång med tjänsten är att du vidarekopplar ert telefonnummer till vårt anknytningsnummer samt att vi tillsammans har ett uppstartsmöte där informationsstrukturen sätts upp. När du är igång kan du anpassa tjänsten allt utefter dina behov. Du kan bestämma om inkommande samtal ska kopplas direkt, efter ett vist antal signaler eller om du är upptagen.