Ring-upp tjänst
Med vår tjänst Ring-upp får ni hjälp med att kontakta era nya eller befintliga kunder. Det kan handla om ombokningar t ex vid sjukdom, tidsbokningar för nya och befintliga kunder eller genomföra kundundersökningar. Många använder idag sociala för att nå ut med kampanjer. Kunder som svarar på dessa kampanjer behöver snabbt kontaktas för att inte tappas. Detta hanterar vi åt er medan ni har fokus på andra kundfrågor.
Oavsett syftet hanterar AnswerOnline samtalen personligen genom att vi ringer till kunderna och följer ett script utefter era önskemål. Vi hälsar i ert företagsnamn.
Vi ringer kunderna via en programvara som tillhandahålls av oss och ett unikt nummer för er används.
Programvaran loggar tiden som används för att ringa till kunderna och en mängd annan statistik om samtalen. Utifrån era önskemål kan vi även logga vad samtalen handlar om. På detta sätt får ni rapporter och den information som ni behöver för vidare hantering.