Talsvar
Med vår uppskattade tillvalstjänst Talsvar kan dina kunder få service även när vi inte svarar personligt på kvällar och helger. Talsvar kan automatiskt koppla till ett annat nummer eller ta emot meddelanden. Du kan beställa Talsvar tillsammans med Telesvar Online och Växel Online, så att du alltid kan serva dina kunder.
Två nivåer
Talsvar
Med tjänsten Talsvar har ditt företag ett helt individuellt svar dygnet runt. Den som ringer kan tala in ett meddelande eller så väljer ni enbart ett individuellt svarsbesked. Du lyssnar av dina meddelanden genom att ringa upp ett talsvarsnummer och ange en personlig kod. Du kan tala in ditt svarsmeddelande och ändra det utefter dina behov, eller låta AnswerOnline göra det enligt dina önskemål.
Talsvar Advance
Med tjänsten Talsvar Advance har ditt företag ett helt individuellt svar dygnet runt. Den som ringer till er kan exempelvis få följande val:
- För support; tryck ett
- För Ewa Lindqvist; tryck två
- För att tala in ett meddelande; tryck tre
Du väljer själv om samtalet ska kopplas till en mobiltelefon eller en fast telefon. Väljer du att den som ringer ska kunna lämna ett meddelande, lyssnar du av det genom att ringa upp ditt talsvarsnummer. Där klickar du i din personliga kod och lyssnar av dina meddelanden. Talsvar Advance ger dig stora möjligheter som vi gärna anpassar utefter dina behov och önskemål.
Hör gärna av dig så berättar vi mer om de olika alternativen och ger dig prisuppgifter utifrån dina önskemål.