Referenser
I mer än 30 år har vi haft förmånen att jobba med mängder av spännande och utvecklande uppdrag åt kunder inom de flesta branscher. Vi har fått mycket uppskattning för vår gedigna kompetens, professionella inställning och vår förmåga att skräddarsy lösningar anpassade till kundens behov. Här nedan kan du läsa ett axplock av de referenser vi fått genom åren.
Prima Advokatbyrå – kund sedan 2018
”Om inte vi haft hjälp av AnswerOnline så skulle våra anställda ägna stor del av sin arbetstid till att svara i telefon. Nu kan de fokusera på sina arbetsuppgifter. AnswerOnline har bra koll på våra arbetstider och ändrade svarsbesked. Det blir inte fel, trots att instruktionerna snabbt och ofta ändras. De är pålitliga, ansvarsfulla och trevliga!”
Barney Fyman, VD & Partner
Soflin Pharma – kund sedan 2018
”AnswerOnline är Soflin Pharmas kundtjänst. De friger tid och ser till att kunder inte tappas. Som VD kan jag fokusera på andra saker utan att missa kunder och ta emot ordrar. Samarbetet känns tryggt, anpassningsbart, kommunikativt och prisvärt.”
Johan Strömstedt, VD & Ägare
Clearly of Sweden – kund sedan 2010
”AnswerOnline gör så att vi blir närvarande och tillgängliga. De är vår kundservice och ser till bemötandet blir professionellt, trevligt och på ett enhetligt sätt. De utstrålar det vi vill vara som företag till kunderna och vårt samarbete sparar tid och pengar. Alternativet hade varit att antingen själva ta samtalen eller anställa någon. Det är effektivt, trevligt och smidigt. AnswerOnline ger en professionell upplevelse med en personlig närhet och bemötande.”
Hans Bardan, VD & Ägare
Hemmavid – kund sedan 2012
”AnswerOnlines tjänster underlättar genom att man hinner förbereda sig i ärendet och blir inte överrumplad av samtal och vad de gäller. Det sparar mycket tid och är effektivt för oss. AnswerOnline ger ett professionellt och trevligt bemötande och lyssnar på kunden. Jag kan fokusera på kärnfrågan för många kunder på kort tid. Enkelt, professionellt och alltid snabb återkoppling. AnswerOnline gör ett fantastiskt jobb som hanterar samtalen, lyssnar, bemöter kunden så att de upplevs viktiga och tar ärendet vidare.”
Kristina Norin, Kundserviceansvarig
Eksjöhus – kund sedan 2011
”Vi på Eksjöhus ville växla om och bli ett mer bemötande företag med ett enhetligt och professionellt ansikte utåt. Samarbetet med AnswerOnline underlättar genom att vi kan ha fokus på rätt arbetsuppgifter. Vi har fått god service genom alla år och samarbetet känns långsiktigt och flexibelt.”
Pia Göransson, Kundserviceansvarig
Cellab – kund sedan 2015
”AnswerOnline är en professionell första instans dit kunderna kommer. Vi sparar pengar, slipper ha någon anställd och får ett enhetligt ansikte utåt.Fungerar som filter i samtalen, där bara de viktiga samtalen kopplas fram och vi kan lägga fokus på rätt saker.De är lugna och har fokus på bemötande. Funkar också superbra vid semester och andra snabba ändringar.Professionellt, snabbt och tryggt.”
Nils Sjöholm, VD
Audionova – kund sedan 2016
”Vi på Audionova känner oss trygga med att AnswerOnlines professionella telefonister alltid svarar och hanterar våra kunders samtal när vi själva är förhindrade. På så sätt säkrar vi vår höga kundservicenivå. Effektivt, pålitligt och professionellt. De hjälper till med att underlätta arbetsbelastningen genom att även ta hand om de utgående samtal (leads) vår marknadsföring generar, vilket hade varit svårt för oss att hantera själva. AnswerOnline känns nästan som en intern avdelning hos oss.”
Lisa Öberg, marknadsansvarig & Camilla Lindskog, Samordningsansvarig
Dåderman kök & badrum – kund sedan 2010
”Vi missar inga samtal genom vårt samarbete med AnswerOnline. Vi kan återkomma till kund när det funkar bäst för dem och då vara förberedda. Vi är alltid tillgängliga för kunders inkommande samtal. AnswerOnline filtrerar även samtal åt oss, så att t.ex säljare inte kommer igenom. Samarbetet känns alltid seriöst och flexibelt.”
Robert Dåderman, VD & ägare