Om oss

Vårt mål, sedan vi grundades 1994, är att göra företag och organisationer tillgängliga på ett enkelt och personligt sätt. Vi tror på den mänskliga dialogen för att skapa den bästa kundserviceupplevelsen för våra kunder.

Allt vi gör för kunder och internt för medarbetare genomsyras av vår kultur. Vi har valt att bryta ner våra värderingar till orden – Närvarande, Enkelt och Personligt.

Det är våra kommunikatörer som är grunden till att leverera en professionell och personlig svarsservice. Som kommunikatör hos oss är man alltid närvarande för att hantera samtalen på rätt sätt. Var och en genomgår en grundläggande utbildning i kommunikation. Denna består av metodik och retorik för att bemöta och leda samtal på ett personligt sätt med ett leende. Allt dessutom utifrån varje kunds unika önskemål.

Det är våra system och verktyg som möjliggör att vi kan hantera varje kunds samtal på ett unikt sätt. Vår teknik i kombination med mänskligt bemötandet och fingertoppskänsla är det som gör att våra svarstjänster blir personliga och kostnadseffektiva oavsett vilken bransch eller företag vi svarar för. Utveckling av tekniska system och verktyg är något som kontinuerligt pågår hos oss för att vi ska kunna vara relevanta och bemöta våra kunders behov.