Social Online – Personlig chatt sociala medier

  • Snabba svar för nöjda kunder

  • Struktur för svar på sociala medier

  • Vi löser ärendet eller skickar vidare till rätt person

Fler kundkontakter med bemannad digital kundservice på Sociala medier. Fånga dina kunder direkt på sociala medier. 

Kraven på företag att vara tillgängliga på en mängd olika sociala medier ökar för varje dag som går. Att hantera alla dessa kanaler kan bli oerhört tidskrävande. Vi hjälper er att samla samtliga av dessa kontaktytor i ett enda flöde och att effektivisera er digitala kommunikation. Vi kan bemanna personlig chatt på Facebook, Instagram och Twitter – välj vilka sociala medier du vill ha hjälp med så skräddarsyr vi ditt personlig digital svarstjänst

Smidig samordning

Oavsett vilka sociala medie-kanaler ert företag har närvaro på så samordnar vi samtliga Sociala kanaler i ett enda flöde, samma som chattplattformen. Detta ger fullständig kontroll över kommunikationen och förenklar kundbemötandet avsevärt.

Struktur

För många företag är sociala medier en djungel där man har en viss närvaro men ingen utarbetad struktur för sin kommunikation. Vem svarar på vad, var och när? Vi hjälper er att skapa ordning bland alla inkommande frågor och kan prioritera i vilken ordning de bör besvaras. Vi är den första kontakten för kunden och strukturerar bemötandet.

Svar direkt eller vidarebefordra – Personligt

En mängd frågor som kommer in till företaget via sociala medier är av enklare karaktär, om än tidskrävande. Ett flertal av dessa ärenden hanterar vi från början till slut och besvarar utan att företagets personal behöver blandas in. Andra frågor är mer omfattande och då sätter vi kunden i kontakt med rätt person på företaget, allt utifrån era önskemål och behov.

Skapa förtroende

En snabb kommunikation på dina sociala medier skapar förtroende som ett framåt företag som dina kunder vill göra affärer med. En aktiv kommunikation är ett måste för att lyckas i din digitala kommunikation.

Lätt att komma igång

SocialOnline är utformad för enkel igångsättning. Vi tar emot inloggningsuppgifterna till de sociala medier vars chattar du vill att vi administrerar. Sen är vi igång med att kunna ge snabba svar för nöjdare kunder.

Betalningsmodellen är en fast månadsavgift plus en rörlig kostnad per avslutad chattsession. Vi sammanställer aktiviteten varje månad.

 

Så enkelt är det att komma igång med en professionell digital kommunikation.

 

Digital kundservice ett måste – Läs hela vår Digitala story.

 

  • Med företags chatt på sociala medier skapar ni fler kundkontakter.
  • Ni abonnerar på sociala medier chatten månadsvis utan uppsägningstid. 
  • Chatten för sociala medier kräver ingen investering i teknik. Teknik o personal ingår.
  • Med vår chatt sociala medier fångar ni kunden direkt i flödet. 

 

Mer information ? 020 - 99 22 99 Beställ Social Online

VÅRA TELEFONITJÄNSTER

Vi tar hand om alla era inkommande kanaler.

Med våra telefonitjänster har ni alltid en personlig och flexibel svarstjänst. Våra professionella kundkommunikatörer svarar med ert företagsnamn och hanterar samtalen utefter era behov. Ni har full kontroll av er svarstjänst via Mina Sidor i Mobilen – Läsplattan – Datorn.

Våra svarstjänster