AnswerOnline - Talsvar för Växeltjänst och Svarsservice.
Live Chat

Talsvar - Talsvar Advance

- Anpassat svar dygnet runt?

Talsvar ger er anpassat svar dygnet runt och kan automatiskt kopplade till annat nummer eller ta emot meddelande. Talsvar är en mycket uppskattad tjänst som kan beställas tillsammans med Telesvar Online och Växel Online.

Talsvarstjänsten har två nivåer:

Talsvar
Vår lite enklare tjänst heter Talsvar. Utöka din telefonpassning med Talsvar och dina kunder får service även när vi inte svarar personligt under kvällar och helger. Med tjänsten Talsvar har ditt företag ett helt individuellt svar dygnet runt. Den som ringer till ditt företag kan tala in ett meddelande eller så väljer ni enbart ett individuellt svarsbesked. Du lyssnar av ditt Talsvar genom att ringa upp ditt talsvarsnummer och anger en personlig kod. Svarsmeddelande kan ni tala in och ändra när ni vill eller så låter ni AnswerOnline göra det enligt era önskemål.

Talsvar Advance
Med tjänsten Talsvar Advance har Ditt företag ett helt individuellt svar dygnet runt.
Den som ringer till ert företag kan exempelvis få följande valalternativ:
– För support tryck 1
– För Nils Nilsson tryck 2
– För att tala in ett meddelande tryck 3
Samtalen kan kopplas till en mobiltelefon eller till fasta telenätet det väljer ni själv. Om ni vill kan den som ringer tala in ett meddelande som ni kan lyssna av genom att ringa upp ert talsvarsnummer och ange en personlig kod. Som ni ser ger Talsvar Advance er stora möjligheter. Möjligheter som vi gärna anpassar speciellt för era unika behov och önskemål.