AnswerOnline - Orrefors Kosta Boda växeltjänst
Live Chat

Orrefors Kosta Boda

AnswerOnline skapar trygghet och underlättar vardagen för ett av Sveriges starkaste varumärken.

Orrefors Kosta Boda

- På Orrefors Kosta Boda har vi anlitat AnswerOnline sedan 2008 och vi är jättenöjda. Deras flexibla tjänster och kompetens underlättar vår vardag och gör att vi alltid kan vara tillgängliga för våra kunder. 

 

- Vi använder tjänsten Växelonline, där de går in och tar samtal när vi av olika anledningar inte kan ta dem själva. De finns alltså i ”Standby” för oss. Detta ger oss en uppskattad flexibilitet och frihet i vårt dagliga arbete. Dessutom innebär det en stor trygghet, eftersom vi vet att de alltid finns tillgängliga om det skulle köra ihop sig och att de alltid gör ett bra jobb.

 

- En annan stor fördel för oss som finns i Småland är den geografiska närheten. AnswerOnlines personal känner till regionen och finns alltid nära till hands. Det ger oss en personlig känsla. Det känns nästan som att de sitter hos oss, vilket de såklart inte gör, men det känns så. Vi uppskattar också deras tillgänglighet och förmåga att alltid hålla samma höga standard. De är verkligen superprofessionella! 

dsasd// 

Orrefors Kosta Boda